Tuesday, July 28, 2009

Durian ooo durian..

Aku mmg antu durian.. dari kecik sampai besau mmg x penah muak makan buah durian.. tempoyak jgn cakap la.. ngan biskut pun aku belasah.. hihihi.. punye sukenyer aku pade buah durian..dasyat kan.. hihihi.. tapi memandangkan aku ngandung skang.. x berani sgt aku mkn.. takut baby dlm nih kepanasan.. hihihi.. semlm aku bukak sebiji durian.. mmg cantik isinyer..(bapak aishah yg kasik)aku mkn x perasan dah 6 ulas.. rase cam x makan lagi jer.. hihihi.. aku suruh Danish makan.. die x nak.. pastu die mintak sikit je... sbb tgk aku mkn cam kelahap semcm... lepas tu..die dah x mintak dah... aku simpan 3 ke 4 ulas lg dlm pinggan letak bawah tudung saji.. pastu aku g ruang tamu tgk tb.. tetibe aku tgk Danish dok sebelah aku ngan pinggan yg ade durian tu.. habisss sume ... die makan..hihhi..

No comments: