Monday, September 15, 2008

SMBBS ' 92 TO ' 94

NI MASE FORM 1 (KELAS 1 CEKAP)
NI MASE FORM 2 (KELAS 2 DEDIKASI)
NI MASE FORM 3 (KELAS 3 BERSIH)
Sekolah nih terletak nih Serting, Negeri Sembilan.. salah seorang dari kawan baik aku mase kat sekolah nih.. telah kembali kerahmahtullah.. Al Fatihah... kepada Arwah Suzaina.. Semoga rohnyer dicucuri rahmat dan tergolong dalam org2 yg beriman .. Amin.. Aku benonyer dah lame tinggalkan serting.. so sume kengkawan kat sane aku mmg dah lost contact.. pastu mase aku masuk uitm shah alam aku jumpe sorang budak kelas 3 Amanah .. nora name die.. die la yg bagi tau yg kawan baik aku tu dah meninggal dunie.. mmg pade mulenyer aku tak percaye.. sbb aku mmg ader niat nak carik die balik kalo aku g serting.. tapi bile baru2 nih aku jumpe sorang budak dari kelas 3 amanah jugak kat friendster(ayang namenyer), die pun kate camtu gak.. mmg confirm.. kawan baik aku tu mmg dah lame meninggal dunie die sbbkan eksiden..

No comments: