Thursday, January 26, 2012

Kawin Sudah Budak X nak g Sekolah nih.. hehehe


Akhirnyer kawin sudah adik aku yg bongsu nih... Gembire sgt bile ader gek org nak kat adik aku tu walaupun die tu agak baran orgnyer... Aku doakan biau perkahwinan mereke bahgia ingge ke hujung nyawe..Amin....

Bile teringat kisah dulu2 time2 nak anta die g sekolah mmg angin tul... siap guling2 atas tanah... terjerit2 meraung bagai... dasat2... x leh nak bayang dasatnyer.. dalam minggu pertame darjah satu tu mmg sekse la mak anta sampai sekolah... mak sampai depan umah.. tup..tup die dah ader belakang mak... angin tak angin.. punye la penat anta die g sekolah jalan kaki.. aleh2 die ikut mak balik.. camtu la jugak gayenyer bile aku die g sekolah.. same jugak.. aku sampai umah die pun sampai umah... penat dok ari2 pujuk2 suruh g sekolah...

mak aku dah x tahan lagi... bile die buat camtu gak pade hari seterusnyer.. mak aku dah standby cili kat tangan.. mak aku tangkap die.. cili mulut die... pastu kurung die dlm toilet... sambil tu mak aku tanye " nak g sekolah tak esok" die pun jawab " org nak pegi" sambil menangis bagai nak rak...

akhirnyer esok situasi berubah... lepas mak anta die g sekolah.. die x ikut mak balik umah lagi... tadaaaaaaaaaaa.... akhirnyer mak aku berjaye menyekolahkan adik bongsu ku itu... caya la mak... walaupun nampak perbuatan mak tu kejam.. tp niat mak hanye satu.. nak anak die berilmu..

No comments: