Friday, August 14, 2009

Hidup dan Mati....

Ya Allah.. Mati... mmg perkataan yg aku takut sgt nak cakap dan nak dengau.... seboleh-boleh aku mmg x nak dengau langsung.. rase lain macam jer rase satu badan...
Sejak akhir2 nih... byk betul aku dengar tentang kematian.. x kire la.. sedare ker.. artis2 ker.. org sekeliling taman umah aku duduk ker.. mmg ade jer org meninggal..Ader yg mude... ader yg tue... bile2 jer kalo Allah nak amik nyawe kite pun boleh kan... Tah bile mase kite plak... takutnyer....

walaupapun.. kematian nih mmg x leh nak elak.. kat sini aku nak ucapkan Takziah pade sesiape yg baru kehilangan org yg mereke sayang.. Aku harap korang tabah dlm menempuh ranjau kehidupan yg mendatang.. yg pasti kite sume akan mati jugak.. cume x tau bile jer.. sedekah la Al-Fatihah kat diorg yg dah pergi meninggalkan kite...semoge roh mereka dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org2 yg beriman.. Amin...

No comments: